صنایع دستی - مجله سندباد - سندباد

آخرین مطالب سندباد در بخش های محصولات، کسب و کارها، صادرات و واردات در زمینه ی هدیه ها و صنایع دستی

صنایع دستی - مجله سندباد - سندباد

آخرین مطالب سندباد در بخش های محصولات، کسب و کارها، صادرات و واردات در زمینه ی هدیه ها و صنایع دستی

  • ۰
  • ۰

هدیه

هدیه ها و ست های کادویی

هدیه در لغت به معنای پیشکش، تحفه، کادو و... می باشد. در اصل هدیه به هر چیزی که بدون هیچ چشم داشت و از سر لطف، دوست داشتن و... به کسی داده شود، می گویند. به گونه ای که هر پیشکشی که باعث  خشنودی بشود، اطلاق می گردد. امروزه انسان ها در کل جهان به خصوص مردم ایران به امر هدیه دادن علاقه بسیاری پیدا کرده اند و با توجه به هر مناسبت به هم دیگر هدیه می دهند. عموماً امروزه برای هدیه دادن ازست های کادویی استفاده می کنند. که این ست های کادویی انواع مختلفی دارند. انواع ست های کادویی عبارت اند از: ساک های کادویی، جعبه های کادویی و... می باشند که این ست های کادویی با توجه به سلیقه افراد،  نوع و اندازه ی هدیه ها مشخص می شود.

در ایران امر هدیه دادن جایگاه ویژه ای در بین مردم دارند به همین دلیل در زمینه ی هدیه و ست های کادویی فعالیت گسترده ای انجام شده است. سندباد بزرگترین سایت B2B که در همه ی حیطه های کاری در بخش های صادرات، واردات و معرفی شرکت ها فعالیت کرده است. سایت سندباد تلاش خود را در زمینه ی ست های کادویی و هدیه ها نیز انجام داده است.

سندباد در دسته بندی هدیه ها و صنایع دستی در زیر شاخه هدیه ها، طبقه بندی برای کاربران و مراجعه کنندگان ارائه داده است که این طبقه بندی شامل: ست های کادویی، جعبه موسیقی، لوازم مربوط به جشن ها و فستیوال ها می باشد علاوه بر این طبقه بندی سایت سندباد پیشنهادی از برترین شرکت ها، محصولات و نیز تازه ترین هدیه ها و ست های کادویی ارائه داده است. سندباد، شرکت ها و تولید کننده های که در این زمینه فعالیت دارند را معرفی کرده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر یک از این صفحات یا کلیک روی لینک های مربوطه اطلاعات مورد نظر خود را در بخش های export , importt و کسب و کار دریافت نمایید.

سندباد  سبک جدید تجارت


  • ۹۵/۰۹/۲۹
  • تجارت گستر سندباد

سندباد

صادرات

هدیه

واردات

کادو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی